{6870}: Jag brukar sällan komma in här och hetsa. Jag vill inte påstå att jag kommer in och slår mig för bröstet? Kanske andra Timråiter, men de kan jag inte stp för tyvärr. Tyckte bara det va lite väl mycket vinklat mot Oskars domslut mot sig, slår man ut hela matchserien så är det nog ganska rättvist/orättvist dömt åt båda håll. Vid avvaktande utvisning(rätt bedömd hög klubba) så blåste domarn av i vårt friläge idag trots att vi skulle haft fördel. Som sagt går att stirra åt ett håll om man vill.
+ 6