+ 5
Inlägg: 1965631
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Ja tyvärr finns det alltid några från varje sida som blir lite kaxiga och vill hetsa igång. Måste säga att jag har stor respekt för dig, alltid trevlig och saklig i dina inlägg. 👍
+ 2
De flesta sköter sig bra, på båda sidor.