Sputnik: Ok men du är fortfarande bitter och vi stal ert sm-guld eller?
Inlägg: 1965634
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}: Inte bitter alls. Ni vann och i slutändan är det allt som räknas, var ju dessutom bara i kvarten vi åkte ut, går ju inte förutsäga att vi ens vunnit semin om vi gått vidare. Ni var värdiga vinnare till slut.
+ 2