Rytter: Givetvis ska vår lysande stjärna spela så mycket han orkar. Han är given i alla spelmoment, men vore bra om han bryter mönster ibland och skjuter från blå. Känns nästan som att han skäms över att vara för bra för denna serie, så lite mer egoism vore tacksamt, även om egoister är vidriga i andra sammanhang
+ 1