puffe: Jag tror inte att Enström kommer spela lika mycket denna säsong. Det kommer inte behövas, då vi har en bredare backsida iår. Han kommer nog må bra av att spela lite mindre. Samtidigt så måste vi kunna ge övriga mer speltid också. Enström är inte en optimal PP back, jag ser hellre att Öhman spelar PP. Och det låter som att det är tänkt så med.
+ 1