modomille: Jag har inte sett Öhman, så kan inte uttala mej om han. Men Tobias Enström ska spela mycket!! Berätta mer om Öhmans PP-kvalitet, vet inget om han.
Inlägg: 1979804
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Det är väl detta modo hoppas han ska bidra med i pp.
mobile.twitter.com/cmoresport/status/977553856296046592
Fin rörelse på blålinjen där. Förra säsongen var j6 våra backar granska statiska och vågade inte flytta sig i sidled med puck eller mot mitten för att skapa oreda i boxen.
Hoppas vi får se mer sådant i år.
Det är väl detta modo hoppas han ska bidra med i pp.
mobile.twitter.com/cmoresport/status/977553856296046592
Fin rörelse på blålinjen där. Förra säsongen var j6 våra backar granska statiska och vågade inte flytta sig i sidled med puck eller mot mitten för att skapa oreda i boxen.
Hoppas vi får se mer sådant i år.
+ 4