+ 3
Inlägg: 1980017
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kappvändaren har tippat modo 2:a, Timrå 3:a och löven 1:a kan bli riktigt intressant i toppen
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Det ser ganska väntat ut. Samma formationer som ifjol i 3 fall och en ny.
En logisk start då de visade lite kemi på slutet av säsongen.
Sen skulle jag gissa på att det ändras lite om det inte slår gnistor om 1a formationen.
Jag är lite tveksam på att sätta vår tänkte 1a center tillsammans med 2 forwards som snittat 8p och 4p på sina senaste 4-5 seniorsäsonger.
Men det verkar som att väldigt många tror på From. Så jag får nog inse att jag bara gillar att vara lite negativ ibland.
Men tyckte det lät nice med träning. Vilken tid kör de?
Kan vara lite skönt o gå in o se lite gå på is glädje.
En logisk start då de visade lite kemi på slutet av säsongen.
Sen skulle jag gissa på att det ändras lite om det inte slår gnistor om 1a formationen.
Jag är lite tveksam på att sätta vår tänkte 1a center tillsammans med 2 forwards som snittat 8p och 4p på sina senaste 4-5 seniorsäsonger.
Men det verkar som att väldigt många tror på From. Så jag får nog inse att jag bara gillar att vara lite negativ ibland.
Men tyckte det lät nice med träning. Vilken tid kör de?
Kan vara lite skönt o gå in o se lite gå på is glädje.
+ 2
From- Olofsson -Rosdahl
Karlkvist- Johnson -Hagelin
Pettersson- Jellvert -Åhström (Wernblom)
Björklund- Häggström- Sylwander
Hedberg - Öhman
Berglund - Enström
T Enström - Hedman
Noterbart: Wernblom inte med då han har varit på landslagsuppdrag, Norlinder bara med på isen. Skulle tro att backparen kommer se annorlunda ut när Norlinder är tillbaka. OBS, vet inte om kedjorna är satta i någon slags ordning, men skulle tro att det är så här Björn har tänkt.