Inlägg: 1980031
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Enligt allehanda så var det inte det (om man inte räknar Norlinder). Nu var det bara Victor Olofsson och Hedman som var med som inte var i A-lagstruppen. lill-Gradin och de andra fick inte vara med.
+ 1
Var någon juniorback med på träningen?