Inlägg: 1980605
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: En respektabel tabell, men ja Timrå är lite för högt. Kan köpa placeringen av Löven. Sen så finns det bättre "skräll-lag" att välja än Hästen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
En liten kul grej skulle vara om man la in journalisters tabell i vår tävling framåt hösten? Så kan vi vanliga dödliga tävla mot även de som får betalt för att bevaka hockey.
En liten kul grej skulle vara om man la in journalisters tabell i vår tävling framåt hösten? Så kan vi vanliga dödliga tävla mot även de som får betalt för att bevaka hockey.
+ 3
Jag tycker att Timrå ligger anmärkningsvärt högt upp och Löven lågt.
Snart blir det upp till bevis...