+ 3
Inlägg: 1980607
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Skulle vara förkrossande och säkert framkalla lite självmords tankar för alla som fick mindre rätt än Wennerskämt.
Skulle vara förkrossande och säkert framkalla lite självmords tankar för alla som fick mindre rätt än Wennerskämt.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Absolut. I sådana fall behöver jag lite hjälp att samla in deras tips bara.
+ 1
En liten kul grej skulle vara om man la in journalisters tabell i vår tävling framåt hösten? Så kan vi vanliga dödliga tävla mot även de som får betalt för att bevaka hockey.