+ 10
Inlägg: 1980643
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Härligt. Då måste jag ju åka ner i SJ förstaklass. Mumlande skäggiga lövenfans kan sitta där i vagnen med hönsnät. Blir ju 7-0. Bada lite på Paradiset i vinnarvattnet. Lunch på il Padrino och middag på Mamma Mia.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: På ispremiären igår (10/8) fick jag med mig ett inplastat spelschema över hockeyallsvenskan, men ser att det är helt felaktigt om man jämför med Modo Hockeys hemsida.
Lördag 9 nov MoDo - Löven