Smurfen: På ispremiären igår (10/8) fick jag med mig ett inplastat spelschema över hockeyallsvenskan, men ser att det är helt felaktigt om man jämför med Modo Hockeys hemsida.
Inlägg: 1980650
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Man har väl jobbat rätt hårt med att få fler matcher på attraktiva dagar. Helst mot Löven och Timrå såklart, men säkert även generellt. Därför ändras spelschemat säkert ett tag till.
+ 3