+ 3
Inlägg: 1980727
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Skiter i resultatet på försäsong egentligen, även om det är kul med vinster och skapa goda vanor och en positiv känsla. Det jag vill se är att vi fortsätter där vi slutade och att de nya ser ut att komma in i systemet. Det får inte se ut som att vi gått bakåt, och att de nya inte alls passar in.
För första gången på länge har vi en tränare med tydlig spelidé och som fått bygga laget över ett år, han har dessutom fått plocka in spelare han vill ha och behålla de han vill.
Förutsättningarna är goda och därför ser jag fram emot denna säsong. Men hur det lyckas vet vi först till våren, men förutsättningarna kan inte bli så mycket bättre.
Skiter i resultatet på försäsong egentligen, även om det är kul med vinster och skapa goda vanor och en positiv känsla. Det jag vill se är att vi fortsätter där vi slutade och att de nya ser ut att komma in i systemet. Det får inte se ut som att vi gått bakåt, och att de nya inte alls passar in.
För första gången på länge har vi en tränare med tydlig spelidé och som fått bygga laget över ett år, han har dessutom fått plocka in spelare han vill ha och behålla de han vill.
Förutsättningarna är goda och därför ser jag fram emot denna säsong. Men hur det lyckas vet vi först till våren, men förutsättningarna kan inte bli så mycket bättre.
+ 2
Fast, den betyder rätt lite egentligen.