+ 3
Inlägg: 1980690
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Som sagt är jag inte lika övertygad om att Timrå blir ett topplag, men visst är det bra att vi möter bra lag på försäsongen.
Fast, den betyder rätt lite egentligen.
Fast, den betyder rätt lite egentligen.
+ 3
Då har vi verkligen kört hårdast möjliga försäsongsmatcher.
Öppnar lite lätt med SHL lag i 2 av 3 matcher, sen en sådan där plojmatch mot Övik som vi blivit van vid. Sen löven, Mora och 2xTimrå.
Skulle vilja säga att vi borde få en bra indikation där, men som vanligt blir det väl ingen fingervisning alls.
Det enda man får hoppas på är väl att vi ska slippa skador.