Inlägg: 1980764
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Har rätt stora frågetecken kring Petters kompetens. Han verkar mest rabbla plattityder och sakna riktig insikt. Visst kommer man långt mer analysverktyg och arbetet handlar om väldigt mycket mer än ren hockeyanalyskundkap, men jag är ändå väldigt tveksam.
Framförallt verkar han vara god vän av att man använder de nya analysverktyg som finns tillgängliga. Inte för att det är allt men jag tror det är ett mkt bra hjälpmedel vid rekrytering/utvärdering, iofs använder Hellkvist det men han kanske inte är kvar för evigt.