Tarasov: Håller med dig om Rönnqvist, han lär väl ha bra kontakter i hockeyvärlden?
Inlägg: 1980759
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon:
Framförallt verkar han vara god vän av att man använder de nya analysverktyg som finns tillgängliga. Inte för att det är allt men jag tror det är ett mkt bra hjälpmedel vid rekrytering/utvärdering, iofs använder Hellkvist det men han kanske inte är kvar för evigt.
Framförallt verkar han vara god vän av att man använder de nya analysverktyg som finns tillgängliga. Inte för att det är allt men jag tror det är ett mkt bra hjälpmedel vid rekrytering/utvärdering, iofs använder Hellkvist det men han kanske inte är kvar för evigt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: för er som inte vet, cmore hockey visar Saik-Modo nu på onsdag tid 1900
+ 6