Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Ja antingen det eller så vill han inte bo någon annanstans än i Malmö, han är ju Malmö grabb. Tanken var att han skulle spela för Pantern men degraderingen stoppade det. Mycket märkligt detta, inte ofta det sker.