Inlägg: 1981399
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Så kan det nog vara, han fick någon skada i februari och var inte med i slutspelet.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Ja antingen det eller så vill han inte bo någon annanstans än i Malmö, han är ju Malmö grabb. Tanken var att han skulle spela för Pantern men degraderingen stoppade det. Mycket märkligt detta, inte ofta det sker.
Verkligen märkligt, detta var en bra back på ha nivå. Kan det vara någon skada som stör så pass mycket att han inte känner det är värt att fortsätta. 27-år är ganska tidigt för en spelare att sluta.