+ 6
Inlägg: 1981487
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Låter ju bra. Jag kommer att få ta hand om Vasa-spelarna här på stan på lördag kväll efter matchen mot Löven. Bli inte förvånade om ni läser i VK på söndag att "Sjöbris sjönk vid 01.45, 21-årige finländaren och rookien Gustaaf Vaasaaa drog ur proppen, eller trog ur broppen kanske det heter."
+ 2
Inom ett par min så rullar man ner mot Arenan med en fem växlad DBS cykel !!!
Kan ju inte bli förlust då !!!