1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507613 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1981487

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Eftersom det är lite försnack inför Wasa matchen här inne så förmodar jag att ALLA är på väg mot Arenan 😉😉

Inom ett par min så rullar man ner mot Arenan med en fem växlad DBS cykel !!!
Kan ju inte bli förlust då !!!

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Låter ju bra. Jag kommer att få ta hand om Vasa-spelarna här på stan på lördag kväll efter matchen mot Löven. Bli inte förvånade om ni läser i VK på söndag att "Sjöbris sjönk vid 01.45, 21-årige finländaren och rookien Gustaaf Vaasaaa drog ur proppen, eller trog ur broppen kanske det heter."

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB