Rytter: Så kan det nog vara, han fick någon skada i februari och var inte med i slutspelet.
Inlägg: 1981403
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Eftersom det är lite försnack inför Wasa matchen här inne så förmodar jag att ALLA är på väg mot Arenan 😉😉
Inom ett par min så rullar man ner mot Arenan med en fem växlad DBS cykel !!!
Kan ju inte bli förlust då !!!
Inom ett par min så rullar man ner mot Arenan med en fem växlad DBS cykel !!!
Kan ju inte bli förlust då !!!
+ 6