Inlägg: 1981496
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Den där känslan när man köpt matchen, kopplat upp datorn på tv’n och då måste datorn naturligtvis uppdatera sig först.... 1%.............. ......2%............ 3%..... (5min senare)... 11%.....
Suck
Suck
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Vore kanon om kemin håller i sig. Riktig rolig kedja att titta på sist. Gillar när det är lite ös i anfallszon!
Nu kör vi. Spännande att se nyförvärven med en match i benen.
Spänd på vad Rosdahl - Werner - From hittar på ikväll.