1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507625 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1981497

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Vore kanon om kemin håller i sig. Riktig rolig kedja att titta på sist. Gillar när det är lite ös i anfallszon!

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:

Skulle älska ifall Werner får blomma ut i år, han har så mycket hockey i sig, sedan att han spelar med energi och är med där det händer gör att det är lätt att gilla honom. För han spela med Rosdahl och From och de går bra har han chans till en kanonsäsong.

Kan han ta steget som center så kanske det inte gör något att vi inte fick tag i någon under sommaren utan gick på yttrar istället.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Skriv i försäsongs tråden :)

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB