Inlägg: 1981511
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Orutinerat helt enkelt ;)
Laddade hem Google Chrome så nu funkar det, men eftersom bilden är av så svag kvalité så ser jag numera matchen på Ipaden.
Laddade hem Google Chrome så nu funkar det, men eftersom bilden är av så svag kvalité så ser jag numera matchen på Ipaden.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Skönt med utdelning i PP, även om det var ett långt 5 mot 3. Björka har ett härligt skott.
Skönt med utdelning i PP, även om det var ett långt 5 mot 3. Björka har ett härligt skott.
+ 1
Segt! Testa att starta i felsäkert läge. Kan du kolla matchen i mobilen?