Inlägg: 1981517
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Ibland undrar jag om det inte sitter i vilket video codec MoDo Channel sänder i, då man hör att upplevelse av bild skiljer sig åt. Värt att kolla upp...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Vi har haft mer puck, men ärligt talat har Wasa haft fler bra målchanser.
Laddade hem Google Chrome så nu funkar det, men eftersom bilden är av så svag kvalité så ser jag numera matchen på Ipaden.