+ 1
Inlägg: 1981992
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Möjligen. Det är ännu osett hur bra han kan marknadsföra ligan, få in pengar på tv-rättigheter och få SHL att inte köra sitt eget race i svensk hockey. Lycka till säger jag...
När man sedan blir alltmer irriterad på hockeyjournalistiken så kommer Leifby med ytterligare ett klockrent inlägg. När alla andra tyckare bara vill sola sig i glansen kring SHL, JVM och landslaget (herrlandslaget för damernas räknas ju knappt) går han till angrepp på de riktiga orättvisorna. denna gång damerna.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/K3e6J4/leifby-som-nar-en-mamma-har-tappat-bort-sin-fyraaring-pa-ikea
När man sedan blir alltmer irriterad på hockeyjournalistiken så kommer Leifby med ytterligare ett klockrent inlägg. När alla andra tyckare bara vill sola sig i glansen kring SHL, JVM och landslaget (herrlandslaget för damernas räknas ju knappt) går han till angrepp på de riktiga orättvisorna. denna gång damerna.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/K3e6J4/leifby-som-nar-en-mamma-har-tappat-bort-sin-fyraaring-pa-ikea
+ 4
Stefan Bengtzen ligachef för allsvenskan,tror det är ett bra val.