1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507590 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1982017

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Möjligen. Det är ännu osett hur bra han kan marknadsföra ligan, få in pengar på tv-rättigheter och få SHL att inte köra sitt eget race i svensk hockey. Lycka till säger jag...

När man sedan blir alltmer irriterad på hockeyjournalistiken så kommer Leifby med ytterligare ett klockrent inlägg. När alla andra tyckare bara vill sola sig i glansen kring SHL, JVM och landslaget (herrlandslaget för damernas räknas ju knappt) går han till angrepp på de riktiga orättvisorna. denna gång damerna.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/K3e6J4/leifby-som-nar-en-mamma-har-tappat-bort-sin-fyraaring-pa-ikea

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nån som ska till Järvsö på matchen ikväll?

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB