Rytter: tycker ändå Nordenberg var stabil!
Inlägg: 1982215
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Foppatofflan:
Absolut, ingen skugga över nordenberg och de andra två, inte deras fel.
Men klart att truppen blir svagare med två div 1 backar och en junior jämfört med rutinerade etablerade backar.
Absolut, ingen skugga över nordenberg och de andra två, inte deras fel.
Men klart att truppen blir svagare med två div 1 backar och en junior jämfört med rutinerade etablerade backar.
+ 1