+ 1
Inlägg: 1982224
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Minns en Nordenberg från min ungdom(Kennet Nordenberg) är unge Herr Nordenberg någon släkting, ganska ovanligt efternamn
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Absolut! Tycker dock att Sylvander ser riktigt klumpig och trubbig ut...han är stor och stark och med rätt omgivning kanske det räcker hyffsat långt. Hoppas han kommer igång!
Absolut, ingen skugga över nordenberg och de andra två, inte deras fel.
Men klart att truppen blir svagare med två div 1 backar och en junior jämfört med rutinerade etablerade backar.