1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507738 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1982235

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Absolut! Tycker dock att Sylvander ser riktigt klumpig och trubbig ut...han är stor och stark och med rätt omgivning kanske det räcker hyffsat långt. Hoppas han kommer igång!

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Foppatofflan:

Ja han har inte fått upp farten än, men å andra sidan har han ju en gigantisk kropp att få igång. Tror han kommer igång bättre längre fram. Vi behöver en spelare som kan spela fysiskt och tufft i vissa matcher och skapa väg för andra.

Tycker ändå vi fick ut förväntat av honom förra året.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB