1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507594 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1982636

Sv: Dakell
Larsson#89: Hoppas inte att du baserar det på matchen häromdagen, vi mötte ju faktiskt ett SHL lag. Så inte konstigt att Dackel hade de svårt. Killen är ung, och gjorde de bra i div 1. Tycker det låter som ett rimligt projekt.

Svarskommentarer

Sv: Dakell
modomille: nej det gör jag inte. Baserat på dom få matcher han spelat för oss inklusive förra säsongen. Sen fattar jag inte matchningen med att ställa honom mot ett brynäs. Det är inte många division 1 målvakter som skulle göra det bra mot ett shl lag..

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB