Scallion: Fan 1-1, dåligt bp av oss. Alldeles för tamt.
Inlägg: 1987084
Svarskommentarer
Sv: Modo-Västervik
Finns mycket att jobba med. Kul att vi fortsätter göra mål men försvarsspelet och målvaktsspelet är lika yrt som i fjol.
Sv: Modo-Västervik
modomille: Samma idiotiska försvarsspel. Vi jagar sönder oss istället för att spela smart.