modomille: Samma idiotiska försvarsspel. Vi jagar sönder oss istället för att spela smart.
Inlägg: 1987089
Svarskommentarer
Sv: Modo-Västervik
{5647}: Och om man tänker fel så står de helt plötsligt och dubblerar på en spelare som det inte behövs på och killen man glömt bort jublar.
Har dömt ut spelet man sett på hockeyn innan vår match och tänkt. Är lagen verkligen så här dåliga de första matcherna eller är de inte bättre?
Och svaret efter vår 1a: Hoppas verkligen att det är premiärnerver, för inte imponerar vårt spel så här långt.
Gissar på att de får höra lite i paus.
Har dömt ut spelet man sett på hockeyn innan vår match och tänkt. Är lagen verkligen så här dåliga de första matcherna eller är de inte bättre?
Och svaret efter vår 1a: Hoppas verkligen att det är premiärnerver, för inte imponerar vårt spel så här långt.
Gissar på att de får höra lite i paus.
+ 1