+ 1
Inlägg: 1987104
Svarskommentarer
Sv: Modo-Västervik
MorganaLefaey: Känslan att man försöker spela i ett högt tempo. Mycket högre än man klarar av därför kommer det många misstag. Tror Björn är riktigt missnöjd. Tror vi fixar detta ändå.
Har dömt ut spelet man sett på hockeyn innan vår match och tänkt. Är lagen verkligen så här dåliga de första matcherna eller är de inte bättre?
Och svaret efter vår 1a: Hoppas verkligen att det är premiärnerver, för inte imponerar vårt spel så här långt.
Gissar på att de får höra lite i paus.