+ 2
Inlägg: 1997282
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Njaee, troligen en spelare som vill vara högre upp i näringskedjan, det blir han inte i MoDo, som han agerat hitentills. Tror det är bäst om han lånas ut till , typ Almtuna, så vi slipper se han göra poäng mot oss i Löven-dräkt på vår-kanten.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Hur svårt ska det vara att ge besked om Tamby, har gått 3 dagar nu.
Jag har iallafall inte läst eller hört nått nytt.
Hur svårt ska det vara att ge besked om Tamby, har gått 3 dagar nu.
Jag har iallafall inte läst eller hört nått nytt.
Bästa vore om han lyckas ta Tommy Enströms plats.