Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Njaee, troligen en spelare som vill vara högre upp i näringskedjan, det blir han inte i MoDo, som han agerat hitentills. Tror det är bäst om han lånas ut till , typ Almtuna, så vi slipper se han göra poäng mot oss i Löven-dräkt på vår-kanten.