+ 2
Inlägg: 2000675
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Amitiel: Öhman har ju påstått att han hatar Timrå(visserligen inför ett derby och ville väl piska på)
Annars hade jag gärna sett han i Timrå.
Annars hade jag gärna sett han i Timrå.
+ 1
Så får väl se om det stämmer eller ej.