+ 1
Inlägg: 2000694
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik: Förutom mej, så hatar väl en del folk Timrå, så han är väl inget undantag. Jag vill dock gärna se Timrå i SHL igen.
I Min värld bör både MoDo,Timrå o Björklöven vara i finrummet.
I Min värld bör både MoDo,Timrå o Björklöven vara i finrummet.
+ 2
Annars hade jag gärna sett han i Timrå.