Costanza: synd att det inte är fler som inser det då för ni har ju betydligt lägre publiksnitt än oss och det inte bara i år 😉😉!! Kroniskt komplex över arenan eller vad...🤔🤔
Inlägg: 2003609
Svarskommentarer
Sv: Modo - Björklöven
MrLöven: Here we go again.. Är väl hockey vi tävlar i och inte Folksamlings-SM?
+ 4
Sv: Modo - Björklöven
MrLöven: Inte så konstigt egentligen när ni har drygt 70 tusen fler i er kommun🤔
+ 2