1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507696 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2003617

Sv: Modo - Björklöven
MrLöven: Here we go again.. Är väl hockey vi tävlar i och inte Folksamlings-SM?

Svarskommentarer

Sv: Modo - Björklöven
Nucky: elitnivå kräver publik och helst väldigt mycket publik, det ger utökade förutsättningar för en ännu bättre verksamhet, inte helt oväsentligt! Sen var det inte jag som tog upp "snacket" om er förträffliga arena 😉😉, vilket jag såklart instämmer i, en av de allra bästa 👍👍!

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB