+ 1
Inlägg: 2004465
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
goleafs: Jag förstår att du vill släppa diskussionen, men det var ju ni som kallade Tamby för "korplirare" i jämförelse med Vesel efter en match. Mig veterligen har ingen här påstått att Vesel är en "flopp" heller.
Missförstår du den raljanta tonen med flit? Jag har svårt att tro att du har missat varför folk här skojar lite. Det är inte Vesel som hånas, utan lövenbloggaren.
Missförstår du den raljanta tonen med flit? Jag har svårt att tro att du har missat varför folk här skojar lite. Det är inte Vesel som hånas, utan lövenbloggaren.
+ 11
Sv: Modo - Västerås 2019-11-13
goleafs: Adam "Chuck Norris" Tambellini ligger på 86% i tekningar.
+ 5
Tambellini är spets ja, men sett till hur vår trupp såg/ser ut så förstår jag att man hellre värvade Vesel. Han har verkligen inte floppat som många verkar tro.
Nu kan vi släppa den diskussionen. Grattis till Tambellini btw, riktigt lyckad värvning för er!