Inlägg: 2009915
Svarskommentarer
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
goleafs: Jag tycker att BIK var bättre än Löven i två perioder, men i tredje orkade de inte.
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
goleafs: Vafan snackar du om? Ingen, absolut ingen har sagt att vi är mycket bättre än er. Vi har en större offensiv kraft och kanske en lite högre högsta nivå men ni är betydligt jämnare med nästan inga bottennapp. Många här inne har dessutom berömt er...
+ 1
Ni borde alltså vinna stort, eftersom ni är klart bättre än oss.