Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
goleafs: Vafan snackar du om? Ingen, absolut ingen har sagt att vi är mycket bättre än er. Vi har en större offensiv kraft och kanske en lite högre högsta nivå men ni är betydligt jämnare med nästan inga bottennapp. Många här inne har dessutom berömt er...