+ 2
Inlägg: 2012842
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Har du missat klubbens målsättning denna säsong. Alla talanger stannade.
Björn fick värva de han ville mm. Det har väl inget med en s.k. streak att göra?
förväntningarna alltså. Klubben har en högre målsättning än att komma topp 8 i år, och då måste folk få ha krav.
Björn fick värva de han ville mm. Det har väl inget med en s.k. streak att göra?
förväntningarna alltså. Klubben har en högre målsättning än att komma topp 8 i år, och då måste folk få ha krav.
Sett till tidigare säsonger i HA är vår nuvarande placering helt klart godkänd, ser man hur många pinnar det är ner till 9e platsen är det mer än godkänt. Sen förstår man att det byggdes upp en viss förväntan under vår streak, vilket har gjort supportrar lite vilsna.