Inlägg: 2012844
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: "Fick värva de han ville" är väl kanske inte helt korrekt, det låter som att han kunde välja och vraka. Jag tror inte det är helt lätt att få spelare att gå från SHL ner till HA t.e.x.
Det är min åsikt, oaktat klubbens målsättning (btw, vi har bara spelat halva säsongen).
Det är min åsikt, oaktat klubbens målsättning (btw, vi har bara spelat halva säsongen).
Björn fick värva de han ville mm. Det har väl inget med en s.k. streak att göra?
förväntningarna alltså. Klubben har en högre målsättning än att komma topp 8 i år, och då måste folk få ha krav.