Inlägg: 2012846
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Näe, det förstår nog både du och jag egentligen. Men att jämföra denna säsong med tidigare i allsvenskan känns inte helt korrekt. KLubben har en tydlig målsättning denna säsong. Då skärps kraven från alla håll, hoppas även laget har förmåga att lyfta sej från nuvarande nivå.
Det är min åsikt, oaktat klubbens målsättning (btw, vi har bara spelat halva säsongen).