+ 4
Inlägg: 2016446
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Timråiterna verkar ha det svajigt i dom egna relationerna nu för tiden....först storbråk i egna klacken och nu syrlig stämning i HS boken. Men det är ju jul, inte så lätt att hålla ihop relationerna och vara alla till lags då.
Desto smaskigare för oss däremot som står utanför och begrundar eländet med popcornskålen i högsta hugg alá hänt extra
Desto smaskigare för oss däremot som står utanför och begrundar eländet med popcornskålen i högsta hugg alá hänt extra
+ 2
Jag har en fråga som stör mig ... Varför 3 stjärnor på logotypen?