+ 2
Inlägg: 2016447
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Donald:
Just den biten tycker jag inte är så smaskig, skall inte läktarkulturen spåra ur på hockeysidan så är det bra att folk reagerar. Och nödvändigt!
Just den biten tycker jag inte är så smaskig, skall inte läktarkulturen spåra ur på hockeysidan så är det bra att folk reagerar. Och nödvändigt!
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Donald: Nåja ingen är perfekt. Ni har era egna Gangstawannabies att ta hand om... Hur som haver är det en tragisk läktarkultur som börjar spridas bland den yngre genrationen, oavsett klubbtillhörighet..
+ 7
Desto smaskigare för oss däremot som står utanför och begrundar eländet med popcornskålen i högsta hugg alá hänt extra