1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507591 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2016978

Sv: VIK - Modo
{5647}:

Förstår vad du menar. Men så länge det inte går mode i detta och de yngre spelarna försöker det jämnt och ständigt ser jag inga problem.

Höglanders mål är ju mästerligt, han utför detta i fart och är ett sjukt tekniskt nummer av högsta klass. Tycker det var underbart att få se detta mål utföras på detta sätt.

Svarskommentarer

Sv: VIK - Modo
Rytter: Begriper faktiskt inte alls resonemanget till varför det skulle förbjudas. Anledningen till att det är hyfsat effektivt är för att alla målvakter kör butterfly-stilen, vilket enligt mig är en av de största anledningarna till varför ishockey har blivit mindre underhållande. Zorro-risken ger åtminstone målvakterna en fördel med att stå upp.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB