Rytter: Begriper faktiskt inte alls resonemanget till varför det skulle förbjudas. Anledningen till att det är hyfsat effektivt är för att alla målvakter kör butterfly-stilen, vilket enligt mig är en av de största anledningarna till varför ishockey har blivit mindre underhållande. Zorro-risken ger åtminstone målvakterna en fördel med att stå upp.
+ 4