Inlägg: 2017772
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: Om man slår ut det på allt tycker jag båda lagen är jämbördiga.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: Det är lite märkligt att vi plötsligt fått så lite poäng från de andra kedjorna. Olofsson hade väl minst sju matcher på raken med poäng och nu får de inte in någonting. Fjärdekedjan med Björklund framförallt gjorde också en hel del, men inte heller de har fått till det...
Man kan väl på ett sätt se det som att vi har ett sparkapital eller att vi har ett problem.
Man kan väl på ett sätt se det som att vi har ett sparkapital eller att vi har ett problem.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: fast det har nog ganska mycket med att göra att löven har värvat så pass mycket spets att det har blivit bredd.
+ 2
Karlkvist/JJ/Tambellini rår vi inte på. Däremot tycker jag fler bidrar i Löven nu, än i Modo.